Retourneren & Ruilen
Hier lees je alles over het retourneren van een product of bestelling.
Retourvoorwaarden
- Je kunt producten binnen 2 weken na ontvangst retourneren, de bijkomende verzendkosten zijn voor eigen rekening. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
- Een product wordt alleen retour geaccepteerd als het in originele staat en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij je om alles wat je geleverd krijgt goed te bewaren.
- Verpak het product goed.
- Bewaar het verzendbewijs, dat je bij het PostNL servicepunt krijgt, goed. Wij vergoeden zoekgeraakte zendingen alleen op vertoon van dit bewijs.
Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behoudt Glam Accessories Nederland zich het recht voor om goederen te weigeren of te retourneren.
Retourprocedure
Onder aan deze pagina vind je een retourformulier. Voor het retourneren van producten dien je het formulier te downloaden en in te vullen. Voeg aan de inhoud van de doos het retourformulier en de pakbon toe.
Breng het pakket naar een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer en bewaar het verzendbewijs dat je hier krijgt goed. Als je deze niet krijgt, vraag er dan naar!
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten NIET vergoed, deze zijn voor eigen rekening.
Ik ben mijn pakbon kwijt en ik wil mijn bestelling retourneren. Wat moet ik doen?
Heb je geen pakbon ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@glam-accessories.nl, wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je je geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht je dit willen.