Klachten & Garantie

Heb je een klacht of wil je graag weten hoe het zit met de garantie op je product? Lees er hier meer over.

Klachten
Controleer bij ontvangst altijd je pakket. Mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan kan je dit product binnen 2 weken retourneren. Hiervoor kan je het retourformulier op de site gebruiken, zie hiervoor het kopje retourneren.

Natuurlijk kunnen er ook andere klachten dan hierboven beschreven gemeld worden. Dit kan bij onze klantenservice. Kijk voor de contactgegevens van onze klantenservice bij contact.

Garantie
Gaat je product te snel naar je zin kapot, dan kun je via Glam Accessories een beroep doen op de garantieregeling. Om een beroep te doen op deze garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:

1) Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het product naar info@glam-accessories.nl
2) Geef je order/factuurnummer door die op de factuur staat
3) Wij streven ernaar om binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 14 dagen te reageren.

De bovengenoemde garantieregeling laat je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.
Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is niet mogelijk.