Bestellen?

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Je ontvangt een PostNL Track & Trace code waarmee je op de PostNL website de status van je bestelling kunt bekijken.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen op de webshop: De bestelling

Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in Nederland en België.

Toen ik een artikel in mijn winkelmand legde was het op voorraad, maar toen ik wilde afrekenen niet meer. Hoe kan dit?
Een product is pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zo zijn dat het uitverkocht raakte op het moment dat jij wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan zal je hier een melding van krijgen op het moment dat je je winkelmand wilt afrekenen. Glam Accessories doet er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om dergelijke situaties te voorkomen.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het in sommige gevallen nog mogelijk iets te wijzigen of te annuleren, stuur hiervoor een mail naar info@glam-accessories.nl. Mocht de bestelling al verzonden zijn is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard per post retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort.

Betalen

Welke betaalmethoden kan je kiezen?
Op dit moment werken wij met de betaalmethoden IDEAL en PayPal.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dan ook via e-mail ontvangen.

Is het veilig om te betalen op de webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts of links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Achteraf betalen is in onze webshop NIET mogelijk.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst binnen 2 weken retourneren. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.